• BIST 86.771
  • Altın 247,602
  • Dolar 6,0108
  • Euro 6,7137
  • Ankara 17 °C
  • İstanbul 19 °C
  • İzmir 21 °C
  • Konya 19 °C

20 Mayıs 2019 Ankara Su Kesintisi - ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. Hangi ilçelerde sular kesilecek? Sular ne zaman gelecek? İşte 20 Mayıs 2019 Pazartesi günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler...
20 Mayıs 2019 Ankara Su Kesintisi - ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor. Hangi ilçelerde sular kesilecek? Sular ne zaman gelecek? Ankara Su Kesintisi 2019, 20 Mayıs 2019 Ankara su kesintisi, ASKİ sular ne zaman gelecek? Ankara sular ne zaman gelecek? İşte 20 Mayıs 2019 Pazartesi günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler..

20 Mayıs 2019 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri

  • ETİMESGUT su kesintisi

 

Arıza Tarihi: 20.05.2019 09:00:00
Tamir Tarihi: 20.05.2019 17:00:00
Detay: ETİMESGUT Bağlıca mahallesi kepir caddesi ile zirve caddesinin kesiştiği yerde yapılacak olan yeni su bağlantısından kaynaklı su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: dökümcüler caddesi ozan tower koru butik sitesi Süleymaniye okulları ve civari

  • ÇANKAYA su kesintisi

Arıza Tarihi: 20.05.2019 09:30:00
Tamir Tarihi: 20.05.2019 13:00:00
Detay: ARIZADAN KAYNAKLANAN SU KESİNTİSİ
Etkilenen Yerler: UMUT MAH.SEMBOL SOKAK TA KESİNTİ OLACAKTIR


İLGİLİ HABERLER

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

Ankara Baraj Doluluk Oranları ve Su Seviyesi - ASKİ 11 Ocak 2019

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Ankara'da doğalgazın metreküp fiyatı ne kadar? 1 Ocak 2019 Doğalgaz indirimi

Gazeteilksayfa.com

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Çinçillalar koruma altında21 Mayıs 2019 Salı 00:25