• BIST 123.556
  • Altın 297,072
  • Dolar 5,9355
  • Euro 6,5867
  • Ankara -4 °C
  • İstanbul 1 °C
  • İzmir 5 °C
  • Konya -4 °C

Su Kesintisi 21 Ocak 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 21 Ocak 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 21 Ocak Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 21 Ocak 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2020, 21 Ocak 2020 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 21 Ocak Ankara Su Kesintisi!

İşte 21 Ocak 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

21 Ocak 2020 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

  • ÇANKAYA SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 21.01.2020 15:45:00
Tamir Tarihi: 21.01.2020 22:00:00
Detay: MALTEPE MAHALLESİ SÜLEYMAN BEY CADDESİ ÜZERİNDE ANİ OLUŞAN 700'LÜK TEMİZ SU BORU ARIZASINDAN KAYNAKLI SU KESİNTİSİ YAŞANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: EMEK MAHALLESİ, BAHÇELİEVLER MAHALLESİ, YUKARI BAHÇELİEVLER MAHALLESİ, ETİ MAHALLESİ, YÜCETEPE MAHALLESİ, MALTEPE MAHALLESİ, ANITTEPE MAHALLESİ, KORKUT REİS MAHALLESİ, MEBUSEVLERİ MAHALLESİ, FİDANLIK MAHALLESİ, KIZILAY MAHALLESİ, NAMIK KEMAL MAHALLESİ, SAĞLIK MAHALLESİ, SEYRAN MAHALLESİ,ERZURUM MAHALLESİ, ÖN CEBECİ MAHALLESİ BİR KISMI, DEVLET MAHALLESİ, FAKÜLTELER MAHALLESİ BİR KISMI, ARKA TOPRAKLIK MAHALLESİ BİR KISMI, ÇAMLITEPE MAHALLESİ BİR KISMI, KÜLTÜR MAHALLESİ, KOCATEPE MAHALLESİ, TINAZTEPE MAHALLESİ BİR KISMI, İMRAHOR MAHALLESİ,MEŞRUTİYET MAHALLESİ,İNCESU MAHALLESİ,İLERİ MAHALLESİ VE CİVARI

  • ALTINDAĞ SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 21.01.2020 08:00:00
Tamir Tarihi: 22.01.2020 05:00:00
Detay: Altındağ ilçesi,Doğantepe mahallesi yıldız caddesi içinde Q700-Q500 lük duktil borunun braşman bağlantısı yapılmasından dolayı su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Doğantepe mahallesi,Başpınar mahallesi,Yıldıztepe mahallesi,Ulubey mahallesi

  • NALLIHAN SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 21.01.2020 12:00:00
Tamir Tarihi: 21.01.2020 16:00:00
Detay: NALLIHAN İLÇESİ HACIBEY MAHALLESİ ADNAN MENDERES BULVARINDA MEYDANA GELEN DAĞITIM HATTI ARIZASI NEDENİ İLE SU KESİNTİSİ YAPILMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: HACIBEY MAHALLESİ TABDUK EMRE CADDESİ - ADNAN MENDERES BULVARI - KOROĞLU CADDESİ - BARBAROS CADDESİ - MİMAR SİNAN CADDESİ - HİSAR SOKAK - IŞIK SOKAK

  • SİNCAN SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 21.01.2020 12:50:00
Tamir Tarihi: 21.01.2020 18:00:00
Detay: ÇOGLU MAH. DE ŞİRKET ÇALIŞMA YAPARKEN ANA BORUYU PATLATMASI NEDENİYLE SU KESİNTİSİ MEYDANA GELMİŞTİR
Etkilenen Yerler: ÇOGLU MAH. BİR KISMI DENİZ SK. 829 SK.


23 Ocak 2020 Perşembe Ankara Su Kesintisi

  • GÖLBAŞI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 23.01.2020 08:00:00