• BIST 110.022
  • Altın 366,939
  • Dolar 6,7790
  • Euro 7,6701
  • Ankara 28 °C
  • İstanbul 25 °C
  • İzmir 29 °C
  • Konya 27 °C

Su Kesintisi 6 Haziran 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 6 Haziran 2020 Cumartesi günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 6 Haziran Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 6 Haziran 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2020, 6 Haziran 2020 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 6 Haziran Ankara Su Kesintisi!

İşte 6 Haziran 2020 Cumartesi günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

6 Haziran 2020 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

 

ÇANKAYA PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 6.06.2020 11:35:00
Tamir Tarihi: 6.06.2020 12:30:00
Detay: Keklikpınarı Mahallesi P13 ve P14 Pompa istasyonlarımızın bulunmuş olduğu bölgede enerjisa'dan dolayı enerji kesintisi yaşanmakta olup bundan kaynaklı olarak su kesintisi yaşanmaktadır.
Etkilenen Yerler: Keklikpınarı Mahallesi, Mürsel Uluç Mahallesi, Oran Şehri Mahallesi üst kotları ve civarı

 

BEYPAZARI PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 6.06.2020 11:45:00
Tamir Tarihi: 6.06.2020 13:00:00
Detay: ZAFER MAHALLESİ MEYDAN SOKAKTA MEYDANA GELEN DAĞITIM ŞEBEKE HATTI ARIZASINDAN DOLAYI SU KESİNTİSİ YAPILMIŞTIR
Etkilenen Yerler: ZAFER MAHALLESİ MEYDAN SOKAK VE CEVRELERİ

 

POLATLI PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 6.06.2020 11:50:00
Tamir Tarihi: 6.06.2020 15:00:00
Detay: POLATLI İLÇESİ ŞEHİTLİK MAHALLESİ DİBEK SOKAKDA DAĞITIM ŞEBEKE HATTINDA MEYDANA GELEN SU ARIZASINDAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANACAKTIR.
Etkilenen Yerler: ŞEHİTLİK MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ

 

NALLIHAN PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 6.06.2020 09:30:00
Tamir Tarihi: 6.06.2020 15:00:00
Detay: NALLIHAN İLÇESİ SARIYAR MAHALLESİ'NDE PE100 POLİETİLEN BORU Ø160 MM. ANA İLETİM HATTINDA MEYDANA GELEN ARIZA SEBEBİ İLE SU KESİNTİSİ YAPILACAKTIR.
Etkilenen Yerler: SARIYAR MH. (TAMAMI)

 

İLGİLİ HABERLER

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

Ankara Baraj Doluluk Oranları ve Su Seviyesi - ASKİ 11 Ocak 2019

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com