• BIST 1.097
  • Altın 442,277
  • Dolar 6,9563
  • Euro 8,1578
  • Ankara 31 °C
  • İstanbul 29 °C
  • İzmir 30 °C
  • Konya 30 °C

Su Kesintisi 4 Ağustos 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 4 Ağustos 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 4 Ağustos Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 4 Ağustos 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2020, 4 Ağustos 2020 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 4 Ağustos Ankara Su Kesintisi!

İşte 4 Ağustos 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

4 Ağustos 2020 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

 

POLATLI PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 4.08.2020 09:15:00
Tamir Tarihi: 4.08.2020 13:00:00
Detay: ARIZA ONARIM TARİHİ: 04.08.2020 09:15 ARIZA BİTİŞ TARİHİ: 04.08.2020 13:00 DETAY: PLANSIZ SU KESİNTİSİ: YENİ MAHALLE PAZARCIK CADDESİNDE OLUŞAN ARIZADAN DOLAYI SU KESİNTİSİ YAPILMAKTADIR ETKİLENECEK YERLER: YENİMAHALLE TAMAMI
Etkilenen Yerler: YENİMAHALLENİN TAMAMI

 

ÇANKAYA PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 4.08.2020 07:35:00
Tamir Tarihi: 4.08.2020 12:00:00
Detay: Yakupabdal Mahallesi Kümeevleri barış marketin alt tarafında ani oluşan PE110'luk temiz su borusu arızasından dolayı su kesintisi yaşanmaktadır.
Etkilenen Yerler: Yakupabdal Mahallesi Kümeevleri

 

YENİMAHALLE PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 4.08.2020 06:55:00
Tamir Tarihi: 4.08.2020 12:00:00
Detay: YENİMAHALLE YAKACIK 3892 SOKAK İÇİNDE ŞEBEKE HATTINDA MEYDANA GELEN ARZADAN DOLAYI SULAR KESİLMİŞTİR
Etkilenen Yerler: AKSA YAPI KOOPARATİFİ BİZİM YÖRE SİTESİ VE CİVARI

 

İLGİLİ HABERLER

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

Ankara Baraj Doluluk Oranları ve Su Seviyesi - ASKİ 11 Ocak 2019

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com

  • Yorumlar 7
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • Sokakları ilmek ilmek dokunuyor04 Ağustos 2020 Salı 03:04