• BIST 1.528
  • Altın 408,614
  • Dolar 7,4170
  • Euro 8,9411
  • Ankara 12 °C
  • İstanbul 9 °C
  • İzmir 17 °C
  • Konya 9 °C

Su Kesintisi 3 Mart 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 3 Mart 2021 Çarşamba günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 3 Mart Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 3 Mart 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2021, 3 Mart 2021 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 3 Mart Ankara Su Kesintisi!

İşte 3 Mart 2021 Çarşamba günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

3 Mart 2021 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

 

MAMAK SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 3.03.2021 08:00:00
Tamir Tarihi: 3.03.2021 17:00:00
Detay: Planlı Su Kesintisi: Su İnşaat Daire Başkanlığı tarafından yapımına başlanan Gölbaşı ile Mamak arası Q1400'lük Ana iletim şebeke hattında Türközü mahallesi 398 cadde içinde boru döşeme işi yapıldığından dolayı mevcut hattın çalışmaya engel teşkil ettiğinden 03.03.2021 tarih 08:00-17:00 saatleri arası su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Türközü Mahallesi ve Mutlu mahallesi alt kotları

 

KAZAN SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 3.03.2021 08:00:00
Tamir Tarihi: 3.03.2021 17:00:00
Detay: Kurumumuz Su İnşaat Dairesi Başkanlığı tarafından Kahramankazan İlçesi Örencik Mahallesine yapılan terfi merkezinin devreye alınabilmesi için merkez DY4 5000m3'lük su deposu önündeki mevcut 700 mm'lik çelik borudan branşman alınarak bağlantı imalatının yapılabilmesi için su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Fatih Mahallesi tamamı ve Kanuni Sultan Süleyman Mahallesinin üst kotları

 

NALLIHAN SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 3.03.2021 09:25:00
Tamir Tarihi: 3.03.2021 13:00:00
Detay: Nallıhan İlçesi Hacıbey Mahallesi Ankara-İstanbul devlet yolu caddesinde İçme suyu Altyapı yenileme çalışmalarında 180'lik Asbest boru arızası nedeniyle su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Hacıbey Mahallesi-Atatürk Mahallesi-Aliağa Mahallesi-Nasuh paşa Mahallesi-Yazı mahallesi.

 

NALLIHAN SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 3.03.2021 08:15:00
Tamir Tarihi: 3.03.2021 12:00:00
Detay: Nallıhan İlçesi Çayırhan Mahallesi içme suyu Dağıtım şebeke hattında 140'lık pvc boru arızası nedeniyle saat 12:00 ye kadar su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Emek Caddesi 104-106-102-103-105-107-132-133-129 numaralı sokaklar.

 

İLGİLİ HABERLER

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

ank-baraj-2021.jpg

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com

  • Yorumlar 7
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • Türkiye koronavirüs tablosu, Türkiye’de koronavirüsten kaç kişi öldü?03 Mart 2021 Çarşamba 09:00
  • Köylerden ilçeye ücretsiz servis uygulaması başladı03 Mart 2021 Çarşamba 06:06