• BIST 1.910,41
  • Altın 779.61577
  • Dolar 13.7178
  • Euro 15.5042
  • Ankara 7 °C
  • İstanbul 10 °C
  • İzmir 15 °C
  • Konya 5 °C

Su Kesintisi 3 Aralık 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 3 Aralık 2021 Cuma günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 3 Aralık Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 3 Aralık 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2021, 3 Aralık 2021 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 3 Aralık Ankara Su Kesintisi!

İşte 3 Aralık 2021 Cuma günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

3 Aralık 2021 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

AKYURT

Arıza Tarihi: 2.12.2021 11:45:00
Tamir Tarihi: 2.12.2021 18:30:00
Detay: AKYURT SARACALAR MAHALLESİ ÇUBUK YOLU ÜLKER KAVŞAGI YOL ÜZERİNDE ÇALIŞMA ESNASINDA 500 LÜK HATTA OLUŞAN ARIZADAN DOLAY SU KESİNTİSİ UYGULANACAKTIR
Etkilenen Yerler: AKYURT SARACALAR MAH BALIKHİSAR MAH VE CİVAR FABRİKALAR ETKİLENECEKTİR

ALTINDAĞ

Arıza Tarihi: 2.12.2021 11:45:00
Tamir Tarihi: 2.12.2021 18:30:00
Detay: AKYURT SARACALAR MAHALLESİ ÇUBUK YOLU ÜLKER KAVŞAGI YOL ÜZERİNDE ÇALIŞMA ESNASINDA 500 LÜK HATTA OLUŞAN ARIZADAN DOLAY SU KESİNTİSİ UYGULANACAKTIR
Etkilenen Yerler: KARACAÖREN MAHALLESİ TAMAMI

POLATLI

Arıza Tarihi: 2.12.2021 13:45:00
Tamir Tarihi: 2.12.2021 17:00:00
Detay: POLATLI İLÇESİ GÜLVEREN MAHALLESİ 3. CADDEDE MEYDANA GELEN DAĞITIM ŞEBEKE HATTI ARIZASI NEDENİYLE SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: GÜLVEREN MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ

YENİMAHALLE

Arıza Tarihi: 3.12.2021 09:45:00
Tamir Tarihi: 3.12.2021 11:30:00
Detay: YENİMAHALLE İLÇESİ Ostim mahallesi örnek sanayi sitesi 1274 sokak içindeki P100 ∅110 imalatın bağlantı çalışması
Etkilenen Yerler: örnek sanayi sitesi 1274 sokak ve civarı

MAMAK

Arıza Tarihi: 3.12.2021 10:05:00
Tamir Tarihi: 3.12.2021 14:30:00
Detay: Mamak ilçesi Şirintepe mahallesi 1011 sokak ile 1031 cadde köşesinde ani olarak oluşan Q200 lük düktil boru arızasından dolayı 14.30 a kadar su kesintisi yapılmıştır.
Etkilenen Yerler: Fahrikorutürk.bogaziçi mahallerin üst kotları Şirintepe mahallesi alt kotları

ÇANKAYA

Arıza Tarihi: 3.12.2021 10:15:00
Tamir Tarihi: 3.12.2021 18:00:00
Detay: Beytepe mahallesi Hitit bulvarı ile 5346 cadde pe 225 boru arızasından dolayı su verilemeyecektir.
Etkilenen Yerler: Mutlukent mahallesi bir kısmı Angora bulvarı üzeri

İLGİLİ HABERLER

Uygulanmaktadır (Vermiş Olduğumuz Rahatsızlıktan Dolayı Özür Dileriz).
Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

ank-baraj-2021.jpg

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com