• BIST 1.153
  • Altın 502,544
  • Dolar 8,1553
  • Euro 9,6454
  • Ankara 15 °C
  • İstanbul 18 °C
  • İzmir 16 °C
  • Konya 15 °C

Su Kesintisi 27 Ekim 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 27 Ekim 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 27 Ekim Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 27 Ekim 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2020, 27 Ekim 2020 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 27 Ekim Ankara Su Kesintisi!

İşte 27 Ekim 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

27 Ekim 2020 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

 

SİNCAN PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 26.10.2020 16:50:00
Tamir Tarihi: 27.10.2020 14:00:00
Detay: TEMELLİ ALCI MAHALLESİ GECE KONDU ÖNLEME BÖLGESİNDE OLUŞAN 500 LÜK BORU ARIZASINDAN DOLAYI PLANSIZ SU KESİNTİSİ YAPILMAKTADIR
Etkilenen Yerler: ALCI MAHALLESİ GECE KONDU ÖNLEME BÖLGESİ

 

GÖLBAŞI PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 27.10.2020 10:00:00
Tamir Tarihi: 27.10.2020 14:00:00
Detay: GÖLBAŞI İLÇESİ KARAOĞLAN MAHALLESİ 4024 SOKAKTA Q110 PE BORU ARIZASI NEDENİ İLE SU KESİNTİSİ YAPILCAKTIR
Etkilenen Yerler: KARAOĞLAN MAHALLESİ

 

NALLIHAN PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 27.10.2020 08:35:00
Tamir Tarihi: 27.10.2020 14:00:00
Detay: NALLIHAN İLÇESİ NASUHPAŞA MAHALLESİ ZAFER ÇALIŞKAN CADDESİNDE KANAL ALTYAPI ÇALIŞMASI YAPAN FİRMA KAZISI ESNASINDA MEYDANA GELEN (75 PVC)DAĞITIM ŞEBEKE HATTI ARIZASI NEDENİ İLE SU KESİNTİSİ YAPILMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: NASUHPAŞA MAHALLESİ - HACIBEY MAHALLESİ - YAZI MAHALLESİ - ALİAĞA MAHALLESİ - ATATÜRK MAHALLESİ BİR KISMI

 

BEYPAZARI PLANLI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 27.10.2020 09:00:00