• BIST 1.435,640
  • Altın 532,43
  • Dolar 9,2750
  • Euro 10,7700
  • Ankara 15 °C
  • İstanbul 16 °C
  • İzmir 22 °C
  • Konya 16 °C

Su Kesintisi 20 Ekim 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 20 Ekim 2021 Çarşamba günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 20 Ekim Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 20 Ekim 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2021, 20 Ekim 2021 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 20 Ekim Ankara Su Kesintisi!

İşte 20 Ekim 2021 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

20 Ekim 2021 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

GÜDÜL

Arıza Tarihi: 20.10.2021 10:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 13:20:00
Detay: GÜDÜL İLÇESİ YEŞİLÖZ MAHALLESİNDE MEYDANA GELEN DAĞITIM ŞEBEKE HATTI BORU ARIZASI NEDENİ İLE SU KESİNTİSİ UYGULENECAKTIR
Etkilenen Yerler: YEŞİLÖZ MAHALLESİ

ELMADAĞ

Arıza Tarihi: 20.10.2021 09:10:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 15:30:00
Detay: Elmadağ İlçesi Yenice mahallesi Lale sokakta ki 110 luk asbest borudaki arızadan dolayı 20.10.2021 tarihinde saat 09.00 ile 15.00 arasında su kesintisi yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Yenice mah Yenipınar mah İsmetpasa mahallesi ve Lalabel mahallesinin bir kısmı

ÇUBUK

Arıza Tarihi: 20.10.2021 09:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 13:00:00
Detay: ÇUBUK İLÇESİ CUMHURİYET MAHALLESİ SANAYİ CADDESİNDE MEYDANA GELEN Ø100 BORU ARIZASI NEDENİYLE SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR.
Etkilenen Yerler: AĞILCIK MAHALLESİ

AKYURT

Arıza Tarihi: 20.10.2021 09:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 15:00:00
Detay: AKYURT BEYAZIT MAHALLESİ SELVİ SOKAK İÇİ KANAL ALT YAPI YENİLEME ÇALIŞMASINDAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANACAKTIR. VERMİŞ OLDUĞUMUZ GEÇİCİ RAHATSIZLIKTAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİZ...
Etkilenen Yerler: BEYAZIT MAHALLESİ

GÖLBAŞI

Arıza Tarihi: 20.10.2021 01:00:00
Tamir Tarihi: 21.10.2021 13:00:00
Detay: GÖLBAŞI İLÇESİNİN SU İHTİYACININ KARŞILANDIĞI ANA İLETİM HATTI ÜZERİNDE SU İNŞAAT DAİRESİ BAŞKANLIĞINCA YAPILACAK DEPLASE BAĞLANTI ÇALIŞMALARI NEDENİ İLE ÇARŞAMBA GÜNÜ 20.10.2021 SAAT 01:00 İLE PERŞEMBE GÜNÜ 21.10.2021 SAAT 13:00 SAATLERİ ARASINDA PLANLI SU KESİNTİSİ YAPILACAKTIR.
Etkilenen Yerler: AHİBOZ,BAHÇELİEVLER,BALLIKPINAR,EYMİR,GAZİOSMANPAŞA,GÖKÇEHÖYÜK,HACIHASAN,HACILAR,HACIMURATLI, İKİZCE,KARAGEDİK,KARAOĞLAN,KARŞIYAKA,OĞULBEY,ÖRENCİK,SEĞMENLER,ŞAFAK,YAĞLIPINAR,YAVRUCUK MAHALLELERİNİN TAMAMI, İNCEK VE KIZILCAŞAR MAHALLELERİNİN BİR KISIMI

POLATLI

Arıza Tarihi: 20.10.2021 07:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 15:00:00
Detay: ARIZA ONARIM TARİHİ: 20.10.2021 07:00 ARIZA BİTİŞ TARİHİ :20.10.2021 15:00 DETAY: PLANSIZ SU KESİNTİSİ :GAZİ MAHALLESİ ANITTEPE CADDESİ ÜZERİNDE OLUŞAN ARIZADAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANMAKTADIR. ETKİLENECEK YERLER:ŞEHİTLİK MAHALLESİ TAMAMI VE GAZİ MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ
Etkilenen Yerler: ŞEHİTLİK MAHALLESİ TAMAMI VE GAZİ MAHALLESİ BİR BÖLÜMÜ

PURSAKLAR

Arıza Tarihi: 20.10.2021 10:00:00
Tamir Tarihi: 20.10.2021 12:00:00
Detay: Pursaklar ilçesi, Pursaklar fatih mah dergah sokak içerisinde meydana gelen 225 lik PVC içmesuyu şebeke hattı arızası nedeniyle 2 saat kesinti yapılacaktır. Etkilenen yerler : Kesinti saati - 10. 00 Tahmini Onarım Saati - 12.00
Etkilenen Yerler: pursaklar fatih mah dergah sok ve cıvarı

İLGİLİ HABERLER

Uygulanmaktadır (Vermiş Olduğumuz Rahatsızlıktan Dolayı Özür Dileriz).
Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

ank-baraj-2021.jpg

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com