• BIST 92.743
  • Altın 360,278
  • Dolar 6,7838
  • Euro 7,3621
  • Ankara 8 °C
  • İstanbul 10 °C
  • İzmir 12 °C
  • Konya 4 °C

Su Kesintisi 7 Nisan 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 7 Nisan 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 7 Nisan Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 7 Nisan 2020 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2020, 7 Nisan 2020 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 7 Nisan Ankara Su Kesintisi!

İşte 7 Nisan 2020 Salı günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

7 Nisan 2020 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

 

AKYURT SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 7.04.2020 10:35:00
Tamir Tarihi: 7.04.2020 15:35:00
Detay: AKYURT BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ SU KESİNTİSİ ETKİLENECEK YERLER YILDIRIM MAHALLESİ HASTANE TARAFI
Etkilenen Yerler: YILDIRIM MAHALLESİ

 

AYAŞ SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 7.04.2020 12:15:00
Tamir Tarihi: 7.04.2020 14:30:00
Detay: Ayaş Tekke mahallesi 90 lık içme suyu dağıtım hattı arizası nedeni ile su kesintisi uygulanacaktir.
Etkilenen Yerler: Tekke küme evleri

 

MAMAK SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 7.04.2020 11:50:00
Tamir Tarihi: 7.04.2020 15:00:00
Detay: Mamak ilçesi Kıbrısköyü mahallesi Osman Albur caddesi içinde Q110 pvc boru içme suyu şebeke hattı boru arızasından dolayı 15.00'a kadar su verilemeyecektir
Etkilenen Yerler: Kıbrıs mahallesinin bir kısmı

 

İLGİLİ HABERLER

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

Ankara Baraj Doluluk Oranları ve Su Seviyesi - ASKİ 11 Ocak 2019

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com

  • Yorumlar 7
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • Bizlere emanetler07 Nisan 2020 Salı 04:16