• BIST 1.569
  • Altın 444,422
  • Dolar 7,4054
  • Euro 8,9621
  • Ankara -3 °C
  • İstanbul 4 °C
  • İzmir 9 °C
  • Konya -3 °C

Su Kesintisi 20 Ocak 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılacak. İşte 20 Ocak 2021 Çarşamba günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler... 20 Ocak Ankara Su Kesintisi! Ankara'da sular ne zaman gelecek?
Su Kesintisi 20 Ocak 2021 Ankara'da sular ne zaman gelecek? ASKİ

ASKİ tarafından bugün Ankara'daki bazı ilçelerde arızalardan kaynaklı su kesintisi yapılıyor.

Hangi ilçelerde sular kesilecek? Ankara Su Kesintisi 2021, 20 Ocak 2021 Ankara su kesintisi! Sular ne zaman gelecek? 20 Ocak Ankara Su Kesintisi!

İşte 20 Ocak 2021 Çarşamba günü Ankara'da su kesintisi yapılacak ilçe ve mahalleler.. 

20 Ocak 2021 ASKİ Ankara Güncel Su Kesintileri:

 

ALTINDAĞ SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 20.01.2021 08:50:00
Tamir Tarihi: 20.01.2021 13:00:00
Detay: Altındağ ilçesi,Karapürçek mahallesi 339.cadde ile 345.sokak köşesindeki içme suyu şebeke borusundaki arızadan dolayı su kesintisi yapılmıştır.
Etkilenen Yerler: Karapürçek mahallesin bir kısmı,Kavaklı mahallesinin bir kısmı

 

BEYPAZARI SU KESİNTİSİ

Arıza Tarihi: 20.01.2021 09:00:00
Tamir Tarihi: 20.01.2021 17:00:00
Detay: BEYPAZARI İLÇESİ BAŞAĞAÇ MAHALLESİ ALPARSLAN TÜRKEŞBULVARI SOKAKTA DAĞITIM ŞEBEKE HATTI ARIZA NEDENİYLE SU KESİNTİSİ YAPILMIŞTIR.
Etkilenen Yerler: BAŞAĞAÇ MAHALLESİ ALPARSLAN TÜRKEŞBULVARI SOKAK VE BİR KISMI

 

İLGİLİ HABERLER

Ankara'da suyun metreküp fiyatı ne kadar? 21 Ocak 2019 su indirimi ASKİ

ank-baraj-2021.jpg

3 Ocak 2019 Ankara Elektrik Kesintisi - Başkent EDAŞ

Gazeteilksayfa.com

  • Yorumlar 7
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • Doğayı üzmeyin20 Ocak 2021 Çarşamba 04:04