Adıyaman’da yaralı yakınları birbirine girdi
Adıyaman’ın Kahta ilçesinde yaşanan bıçaklı kavganın yankıları hastaneye sıçradı. İki grup arasında yaşanan husumet, yaralıların tedavi altına alındığı Kahta Devlet Hastanesi’nde şiddetli bir kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, daha önce henüz bilinmeyen bir nedenle iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada İ.A. (23) ve M.E.G. (23) yaralandı. Olay yerine intikal eden sağlık ekiplerince hastaneye kaldırılan yaralıların tedavisine başlanırken, acil servis önünde toplanan tarafların yakınları arasında sözlü tartışma yaşandı. Kısa sürede büyüyen tartışma, hastane koridorlarında fiziksel saldırıya dönüştü.
Hastanede güvenlik önlemi alan polis ekiplerinin anında müdahale ettiği olayda, tansiyonun yükselmesi üzerine bölgeye çok sayıda takviye ekip sevk edildi. Ekiplerin kontrol altına aldığı kavgada, olaya karışan şüpheliler gözaltına alınarak emniyete götürüldü.
Olayla ilgili başlatılan geniş çaplı soruşturma devam ediyor.
Kaynak:Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.