Ankaray’da Anadolu İstasyonu iniş binişlere kapatılacak

Ankaray’da Anadolu İstasyonu iniş binişlere kapatılacak

Ankara Valiliği kararıyla 27 Haziran 2026 tarihinde saat 13.00’ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu yolcu iniş ve binişlerine geçici olarak kapatılacak.

ANKARAY hattında yer alan Anadolu Meydanı İstasyonu için geçici kapatma kararı alındı. Ankara Valiliği tarafından yapılan düzenlemeye göre, 27 Haziran 2026 tarihinde saat 13.00 itibarıyla istasyonun yolcu giriş ve çıkışlarına kapatılacağı bildirildi.

Resim

Alınan karar kapsamında istasyonun belirlenen saatten itibaren hizmet vermeyeceği, yolcuların alternatif durakları kullanmasının gerekeceği aktarıldı. Uygulamanın ne kadar süreceğine ilişkin bilgilendirmede herhangi bir bilgi paylaşılmadı.

Kaynak:HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.