Arda Güler’den Dünya Kupası sonrası net mesaj: “Bahane yok, kötü oynadık”

Arda Güler’den Dünya Kupası sonrası net mesaj: “Bahane yok, kötü oynadık”

2026 Dünya Kupası’na ABD karşısında alınan 3-2’lik galibiyetle veda eden A Milli Takım’da Arda Güler, maçın ardından yaptığı açıklamada performansa yönelik sert değerlendirmelerde bulundu.

A Milli Takım’ın 2026 Dünya Kupası macerasını ABD karşısında elde edilen 3-2’lik galibiyetle tamamlamasının ardından konuşan Arda Güler, karşılaşmaya ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.

Mücadelede gol atan ve maçın oyuncusu seçilen genç futbolcu, ortaya konan performansın beklentilerin altında kaldığını belirterek eleştirileri kabul ettiklerini ifade etti.

Turnuvaya erken veda edilmesinin ardından değerlendirmelerde bulunan milli oyuncu, sahadaki görüntüye yönelik net bir öz eleştiri yaptı.

Kaynak:HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.