Çeşme’de alevler makilik alana sıçradı
İzmir’in Çeşme ilçesinde, Alaçatı Mahallesi’ndeki çöplük alanda öğle saatlerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Dumanların yükseldiğini gören çevre sakinlerinin ihbarı üzerine, İzmir Orman Bölge Müdürlüğü’ne bağlı ekipler hızla bölgeye sevk edildi. Yangını kontrol altına almak için başlatılan yoğun mücadeleye; 10 arazöz, 3 helikopter, 2 uçak ve 2 dozer katılıyor.
Ekipler, yangının yerleşim alanlarına sıçramaması için hem havadan hem de karadan koordineli bir şekilde müdahalesini sürdürüyor. Rüzgarın hızının söndürme çalışmalarını yer yer zorlaştırdığı belirtilirken, bölgedeki soğutma ve söndürme çalışmaları devam ediyor
Kaynak:Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.