Gaziantep'te tekstil fabrikasında 26 işçi zehirlendi
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında çalışan 26 işçi, mide bulantısı ve kusma şikayetleri nedeniyle hastaneye kaldırıldı.
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında çalışan 26 işçi, mide bulantısı ve kusma şikayetleri nedeniyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan tekstil fabrikasında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, vardiya sırasında rahatsızlanan işçilerde bulantı ve kusma belirtileri görülmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi.
İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, 26 işçiyi ilk müdahalenin ardından Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na sevk etti. İşçilerin tedavilerinin sürdüğü öğrenildi.
İlk değerlendirmelere göre işçilerin içtikleri sudan etkilenmiş olabileceği ihtimali üzerinde durulurken, olayın kesin nedeni yapılacak incelemelerin ardından netlik kazanacak.
Kaynak:Haber merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.