İletişim Başkanı Duran öğrencileri tebrik etti
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte İletişim Başkanı Burhanettin Duran, karne heyecanı yaşayan öğrencilere yönelik tebrik mesajı yayımladı. Mesajda öğretmen ve velilere de teşekkür edildi.
Burhanettin Duran, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından sanal medya hesabı üzerinden bir mesaj paylaştı. Karne günü dolayısıyla öğrencilere yönelik açıklamada bulunan Duran, eğitim dönemini başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerin tebrik edildiğini ifade etti.
Mesajda ayrıca eğitim sürecinde görev yapan öğretmenler ile velilere teşekkür edilirken, öğrencilerin tatil dönemini sağlıklı ve verimli şekilde geçirmeleri temennisine yer verildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.