Otomobil tıra çarptı; 1'i ağır 2 yaralı

Otomobil tıra çarptı; 1'i ağır 2 yaralı

Samsun'un Çarşamba ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, otomobilin TIR'a arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralandı; yaralılardan birinin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Samsun'un Çarşamba ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, otomobilin TIR'a arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralandı; yaralılardan birinin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Kaza, saat 15.30 civarında Samsun-Ordu kara yolunun Turgutlu mevkisinde gerçekleşti. Samsun istikametine seyir halinde olan A.D. (30) yönetimindeki 55 DP 123 plakalı otomobil, aynı yönde ilerleyen ve A.C. (36) idaresindeki 16 54 TAG yabancı plakalı TIR'a arkadan çarptı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan TIR sürücüsü A.C., Çarşamba Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, durumu ağır olan otomobil sürücüsü A.D. ise Samsun Şehir Hastanesi'ne nakledildi.

Kazayla ilgili inceleme ve soruşturma devam ediyor.

Kaynak:Haber merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.