Parkta bıçaklanan lise öğrencisi ağır yaralandı

Parkta bıçaklanan lise öğrencisi ağır yaralandı

Gaziantep'te karne günü yaşanan bıçaklı kavgada 16 yaşındaki lise öğrencisi ağır yaralandı.

Gaziantep'te karne günü yaşanan bıçaklı kavgada 16 yaşındaki lise öğrencisi ağır yaralandı.

Olay, öğle saatlerinde Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park'ta meydana geldi. İddiaya göre, Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde öğrenim gören 10'uncu sınıf öğrencisi Çağlar G. (16) ile aynı okulun 12'nci sınıf öğrencisi Halil A. (18), parkta karşılaştı. Henüz bilinmeyen bir nedenle başlayan tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü.

Kavga sırasında Halil A., yanında bulunan bıçakla Çağlar G.'yi yaraladı. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı öğrenci, ambulansla Gaziantep Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı.

Olayın ardından kaçan şüpheli Halil A., polis ekiplerinin çalışması sonucu kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Ameliyata alınan Çağlar G.'nin yoğun bakım servisinde tedavisinin sürdüğü ve hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

Polis ekipleri olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.