Sincan’da aşure gününde birlik ve dayanışma buluşması yapıldı

Sincan’da aşure gününde birlik ve dayanışma buluşması yapıldı

Sincan Belediyesi tarafından Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla Lale Meydanı’nda düzenlenen aşure ikramı etkinliğinde vatandaşlar bir araya geldi. Belediye Başkanı Murat Ercan, hazırlanan aşureleri vatandaşlara ikram ederek Muharrem ayını kutladı.

Sincan’da Muharrem ayı kapsamında geleneksel hale gelen aşure ikramı etkinliği Lale Meydanı’nda gerçekleştirildi. Belediye tarafından hazırlanan aşureler, kurulan kazanlarda pişirilerek vatandaşlara dağıtıldı. Etkinlik alanında gün boyunca yoğun katılım gözlenirken, çok sayıda vatandaş aşure kazanlarının bulunduğu noktada bir araya geldi.

baskan-ercan-2.jpg

BAŞKAN ERCAN VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM ETTİ

Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, Lale Meydanı’nda düzenlenen etkinlikte vatandaşlarla bir araya geldi. Başkan Ercan, eşi Emine Ercan ile birlikte kazanların başına geçerek aşureleri vatandaşlara tek tek ikram etti. Meydanda kurulan stantlarda yapılan dağıtım sırasında vatandaşlarla sohbet edildi, Muharrem ayı dolayısıyla iyi dilekler paylaşıldı.

baskan-ercan-3.jpg

MUHARREM AYI VURGUSU YAPILDI

Etkinlik kapsamında yapılan açıklamada Muharrem ayının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını pekiştiren bir dönem olduğu ifade edildi. Aşure geleneğinin paylaşma kültürünü yansıttığı belirtilirken, etkinliğe katılan vatandaşlara ikramda bulunuldu.

Lale Meydanı’nda gerçekleştirilen aşure dağıtımına çok sayıda vatandaş katıldı. Gün boyunca devam eden etkinlikte aşure kazanları etrafında yoğunluk oluştu. Katılımcılar, hazırlanan aşurelerden alarak meydanda vakit geçirdi. Etkinlik, Muharrem ayı kapsamında düzenlenen programlar arasında yer aldı.

Kaynak:HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.