Sokak köpeği saldırısı sonrası bakanlık harekete geçti

Sokak köpeği saldırısı sonrası bakanlık harekete geçti

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde sahipsiz köpeklerin saldırısında yaralanan 8 yaşındaki Abdulkadir Sarık olayının ardından İçişleri Bakanlığı inceleme başlattı.

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde sahipsiz köpeklerin saldırısına uğrayarak yaralanan 8 yaşındaki Abdulkadir Sarık ile ilgili İçişleri Bakanlığı tarafından idari inceleme süreci başlatıldı. Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, olayın üzüntüyle karşılandığı belirtilirken, sahipsiz hayvanlara ilişkin yürürlükte bulunan mevzuatın yerel düzeyde uygulanışının denetlenmesi, uygulamadaki eksikliklerin ve ihmal iddialarının araştırılması amacıyla İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin talimatıyla Mülkiye müfettişi görevlendirildiği bildirildi.

Açıklamada, tedavisi tamamlanan Abdulkadir Sarık'ın taburcu edildiği belirtilerek kendisine ve ailesine geçmiş olsun dilekleri iletildi. Ayrıca, inceleme sonucunda elde edilecek bulgular doğrultusunda gerekli işlemlerin kararlılıkla uygulanacağı vurgulandı.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.