Gazete İlk Sayfa
  • Resmi İlan
  • Güncel
  • Özel Haber
  • Belediyeler
  • Spor
  • Siyaset
24
14:00 Büyükşehir Belediyesi’nden keneye karşı mücadele uyarısı geldi
13:43 Venezuela'da felaketin boyutu büyüyor: Can kaybı 164’e yükseldi
13:23 Fırat kalkanı bölgesinden acı haber: Astsubay Şahin şehit oldu
13:22 Mamak Kaymakam’ı Kaya’ya anlamlı ödül
13:05 Muharrem ayının bereketi aşure kazanları kaynamaya başladı
12:30 Ankara’da barajlardaki düşüş devam ediyor
12:13 Erdoğan’dan Venezuela’daki depremler için başsağlığı mesajı
11:47 Kılıçdaroğlu ve Özgür Özel ilk kez yan yana geldi
11:30 Sincan’da minikler mezuniyet coşkusu yaşadı
11:23 Ankara Meslekte Birlik Derneği, ASMMMO adayını açıklıyor
  1. Anasayfa
  2. Foto Galeri
  3. Spor
  4. UEFA raporu açıklandı: Hangi Türk takımı ne kadar kazandı?

UEFA raporu açıklandı: Hangi Türk takımı ne kadar kazandı?

UEFA’nın 2024-2025 sezonuna ilişkin mali verileri açıklandı. Avrupa kupalarında mücadele eden Türk temsilcilerinin elde ettiği gelirler netleşirken, en yüksek kazancı Galatasaray sağladı.
YAYINLAMA: 14 Şubat 2026 Cumartesi 12:27
GÜNCELLEME: 14 Şubat 2026 Cumartesi 12:28
UEFA raporu açıklandı: Hangi Türk takımı ne kadar kazandı? 1 14

UEFA tarafından kamuoyuyla paylaşılan 2024-2025 sezonu finansal raporunda, Avrupa kupalarına katılan kulüplerin gelir dağılımı yer aldı. Raporda Türkiye’den katılım gösteren Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Başakşehir FK’nin elde ettiği kazançlar da açıklandı.

UEFA raporu açıklandı: Hangi Türk takımı ne kadar kazandı? 2 24

Erkekler kulüp organizasyonlarından sağlanan toplam gelirin 4,4 milyar euroya ulaştığı bildirildi. En yüksek ödemenin ise 144,4 milyon euro ile Paris Saint-Germain’e yapıldığı kaydedildi.

UEFA raporu açıklandı: Hangi Türk takımı ne kadar kazandı? 3 34

EN YÜKSEK GELİR GALATASARAY’IN

Sarı-kırmızılı ekip, Şampiyonlar Ligi’nden 4 milyon 29 bin euro, Avrupa Ligi’nden ise 14 milyon 83 bin euro gelir elde etti. Toplamda 18 milyon 373 bin euroya ulaşan kazançla Galatasaray, 2024-2025 sezonunda UEFA organizasyonlarından en fazla gelir sağlayan Türk kulübü oldu.

UEFA raporu açıklandı: Hangi Türk takımı ne kadar kazandı? 4 44

DİĞER TEMSİLCİLERİN KAZANÇLARI

Fenerbahçe’nin Avrupa Ligi performansı karşılığında kasasına giren tutar 15 milyon 682 bin euro olarak açıklandı. Aynı turnuvada yer alan Beşiktaş ise 10 milyon 712 bin euro gelir elde etti. Konferans Ligi’nde mücadele eden Başakşehir FK’nin kazancı 6 milyon 913 bin euro olarak kayıtlara geçti.

Gazete İlk Sayfa © 2012
Künye
İletişim
Gizlilik İlkeleri
Aydınlatma Metni
Kişisel Verilerin Korunması
  • Ankara Haberleri
  • Keçiören Haberleri
  • Altındağ Haberleri
  • Sincan Haberleri
  • Mamak Haberleri
Haber Portalı Yazılımı
Gazete İlk Sayfa
Haberler
  • Resmi İlanlar
  • Manşetler
  • Güncel
  • Özel Haber
  • Belediyeler
  • Spor
  • Siyaset
  • Eğitim Haberleri
  • Dünya
  • Sağlık
  • Polis - Adliye
  • Yaşam
  • Kim Kimdir?
  • Ekonomi
  • Teknoloji
  • Kültür Sanat
  • Seçim
  • Medya
  • Haber Editörü
  • Kamu Personel Alımı
Diğer İçerikler
  • Foto Galeri
  • Web Tv
  • Yazarlar
  • Gazete Manşetleri
Kurumsal
  • Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Kullanım Şartları
  • Geliştiriciler İçin