Başkentte yılın isimleri belli oldu: 5’inci Başkente Değer Ödülleri sahiplerini buldu

Başkentte yılın isimleri belli oldu: 5’inci Başkente Değer Ödülleri sahiplerini buldu

Medya Ankara tarafından düzenlenen Başkente Değer Ödülleri töreninin 5’incisi, Başkent Millet Bahçesi Toplantı Salonu’nda gerçekleşti. Gecede, 2025 yılında Ankara’da hizmetleri ve başarılarıyla öne çıkan isimlere ödül verildi.

Medya Ankara tarafından düzenlenen Başkente Değer Ödülleri töreninin 5’incisi, Başkent Millet Bahçesi Toplantı Salonu’nda gerçekleşti. Gecede, 2025 yılında Ankara'da hizmetleri ve başarıları ile öne çıkan milletvekilleri, belediye başkanları, bürokratlar, idareciler, STK temsilcileri, sanatçılar, sporcular ve iş dünyasından isimlere ödül verildi. Açılış konuşmasını yapan Medya Ankara Genel Yayın Yönetmeni Bayram Polat, Ankara’nın tarihi ve manevi değerlerine dikkat çekerek kentin Hacı Bayram Veli’den Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e uzanan köklü mirasına vurgu yaptı. Polat, ödüllerin Ankara’ya değer katan isimleri görünür kılmak ve gelecek kuşaklara taşımak amacıyla düzenlendiğini söyledi. Medya Ankara’nın dijital başarısına da değinen Polat, platformun aylık yüz milyonları aşan etkileşime ulaştığını belirtti. Tören, çeşitli kategorilerde verilen ödüller ve fotoğraf çekimiyle sona erdi.

baskente-deger-odulleri-1.jpg

ANKARA’NIN MANEVİ VE TARİHİ DEĞERLERİNE DİKKAT ÇEKTİ

Ödül töreninin açılış konuşmasını yapan Medya Ankara Genel Yayın Yönetmeni Bayram Polat, Ankara’nın sahip olduğu köklü mirasa vurgu yaparak, “Ankara tarihiyle, kültürüyle, sanayisiyle, bilimiyle ve en önemlisi yüreği, vatan, millet, bayrak aşkıyla çarpan vatandaşlarıyla bilinir. Hacı Bayram Veli'nin maneviyatıyla filizlenen Seymenlere, Bacı Erenlere, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e ev sahipliği yapan Anadolu'nun güzel yürekli insanlarının şehridir Ankara” diye konuştu. Polat, Ankara’nın ruhuna ve hayatına değer katan isimlerin geleceğe taşınmasının büyük önem taşıdığını kaydetti.

baskente-deger-odulleri-3.jpg

“BAŞKENT'E DEĞER ÖDÜLLERİ İSMİYLE BİR TOHUM EKTİK”

Medya Ankara olarak yürüttükleri gazetecilik faaliyetlerinin sadece haber üretmekle sınırlı olmadığına dikkat çeken Polat, “Bizler de Medya Ankara olarak bu şehirde yaptığımız basın ve medya faaliyetlerinin gazetecilik mesleğinin yanı sıra bir iz bırakmak istedik. İşte tam bu noktada doğru habercilik bir şeye yön verir. Vizyoner bir medya ise o şehrin değerlerini geleceğe taşır anlayışıyla 5 yıl önce Başkent'e Değer Ödülleri ismiyle bir tohum ektik. Dile kolay bugün hiç ara vermeden 5’inci yılki törenimizi yapıyoruz. O tohum sizlerin desteğiyle filizlendi, yeşerdi ve inşallah yıllarca devam edecek ve koca bir çınara dönüşecek” şeklinde konuştu. Ödüllerin; siyaset, bürokrasi, kültür, sanat ve spor başta olmak üzere Ankara’ya katkı sunan isimleri görünür kılmak ve onlara teşekkür etmek amacıyla düzenlendiğini dile getiren Polat, “Bugün bu salondan gelen, katılımlarıyla bizleri onurlandıran her bir birey en protokolünden en küçük çocuğuna kadar sizler için ayrı ayrı önemli ve değerlidir. Bu anlamda her birinize çok teşekkür ediyor şükranlarımı sunuyorum” diye ekledi.

baskente-deger-odulleri-2.jpg

“MEDYA ANKARA, BAŞKENTİN DÜNYAYA AÇILAN KAPISI OLMUŞTUR”

Konuşmasında Medya Ankara’nın ulaştığı dijital başarıya da değinen Polat, “Bugün Medya Ankara Haber Sitesi'nde ve dijital mecralarda aylık 140 milyona varan izlenmeyle Ankara sınırlarını aşmış, Ankara'nın Türkiye ve dünyaya açılan kapısı olmuştur. İşte bu Medya Ankara’nın gurur tablosudur. Bu 3 Haziran'da almış olduğumuz veriydi ve şu an bunun çok daha ötesine ulaştık” diye konuştu. Elde edilen başarının uzun yıllara dayanan emek, özveri ve takipçilerin desteğiyle mümkün olduğunu kaydetti.

“BU ŞEHRE DEĞER KATAN HERKESLE GURUR DUYUYORUZ”

Sahada habercilik yapmanın önemine dikkat çeken Polat, özellikle her yıl YKS sınavı sonrasında öğrencilerle gerçekleştirdikleri röportajların milyonlarca kişiye ulaştığını belirtti. Bu yıl yapılan öğrenci röportajlarının 40 ila 50 milyon kez izlendiğini ve çok sayıda platformda yayınlandığını aktaran Polat, sözlerini şu cümlelerle noktaladı:

“Bu noktaya ulaşmak elbette kolay olmadı. Büyük bir emek, fedakârlık ve özverinin yanı sıra mesleğimize olan sevdamız; sizlerin destekleri ve takipçilerimizin teveccühü bizi bu noktaya taşıdı. Bu süreç, ayağımızı yere daha sağlam basmamız gereken bir noktaya gelmemizi sağladı. Bundan sonra daha mütevazı ve attığımız adımlara daha çok dikkat etmemiz gerekiyor. Çünkü bu, hem mesleğimize hem de Ankara’ya olan sorumluluğumuzdur. Ankara’yı daha yaşanabilir ve daha güçlü kılan, bu şehre değer katan herkesle ve sizlerle gurur duyuyoruz.

Kaynak:Ankara Ulus Gazetesi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.