Başka yolu yok
Mamak metrosu inşaatına başlanalı 1 yıl oldu.
Planlanan 8 istasyonun 5’inde çalışma sürüyor.
Bir miktar yol kat edilmiş olmalı ki, Başkan Yavaş, inşaat kazı alanına giderek, incelemelerde bulundu.
Yavaş, normal takvime göre 14 Ocak 2029'da bitmesi öngörülen proje için "Seçimden önceye çekeriz inşallah" dedi.
Başkan, yapmayı planladıkları diğer metro hatları hakkında da “Yatırım programına alınan Koru-Yaşamkent ve Koru- Bağlıca hatlarımız var. İhale hazırlıkları hemen hemen bitti, yakında ihalesini yapacağız” bilgisini verdi.
*
Ankara’nın ilk metrosu olan Kızılay-Batıkent hattı 4.5 yılda tamamlanmıştı.
O zamanın teknolojisiyle bugünkü bir değil.
Ve Başkentin trafik sorunu ortada.
Trafik ancak ve ancak yeni metro hatlarıyla rahatlatılabilir.
Başka yolu yok bunun.
Mansur Bey, Mamak Metrosunu mutlaka tamamlamalı, görev süresi dolmadan hizmete açmalı. Ve yeni metro hatlarının temellerini atmalı.
Aksi halde Başkentin trafik sorununun mimarı olarak anılacaktır hep.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.